دهن سرویسی

امروز رفتم دندون پزشکی😂😂😂

نیم متر سیم افتاده این تو سرویسم کرده :\

اه

اصلا هم درد نداشت راستی ولی نرید هیچ وقت

۱۰ لایک :)
دندون ها تون خوشگل میشه :)
بعدا نتیجه کار مهمه ...

امیدوارم D:

100 درصد :)

به دندونات بگو زودتر خوب شن واقعا😂🤦🏻‍♀️

از اونجایی که یه معلم بد اخلاقم کسی اجازه حرف زدن نداره کلا D:

سر همین نیازی نیست با دندونام گرم برخورد کنم
پررو میشن D:

حالا درداش مونده...
ولی با اورتودنسی نرو دانشگاه😅

D:

دانشگاه بخوره تو سرم
کلاس میرم من D:

یه مدت خیلی دلم ارتودنسی می‌خواست، قبول نکردن. گفتن مگه مریضی که سری که درد نمی‌کنه رو دستمال ببندی. :/

اصلا دلت نخواد :|

خدا رو شکر که دندونام مرتبه
یه نفرو داشتیم تو همسایگیم بعد ارتودنسی خیلی کم میخوره، انقدر لاغر شده که نگو، دلم براش میسوزه:(

D:

نه به این شدت حالا :|

لولی‌وش مغموم💔 ۰۳ مرداد ۹۸ , ۲۲:۳۹
خب تصمیمم رو گرفتم، ارتودنسی نمی‌کنم! :/
دو لایه دندون! :/
میلی‌متری سیم جابه‌جا می‌شه؟ :/
پشت و رو سیم داره؟ :/
:|

میتونی بگی برات ا تو بزاره که خب من ترجیحم از رو بود

بعد از یه مدت عادت میکنی، نهایت دو روز
سیم رو سفت میکنن برات

منم یکم کج و معوج دارم ولی اصلا حسش نیست برم سیم گذاری و اینا:| 
خیلی سخت و حوصله سربر به نظر میاد

بیخیالش باو :\

اصلا آدم نمیتونه با کسی حرف بزنه روزای اول

سفره خاتون ۰۳ مرداد ۹۸ , ۲۰:۳۶
منم ارتودنسی کردم!خیلی دوسش داشتم ، وقتی تموم شد ناراحت بودم! :) البته من هنوزم پشت دندونام سیم داره.

:\\\

نه والا الان احساس میکنم دو لایه دندون رو هم دارم

هرماه شما میری دندانپزشکی و کشش سیم هارو بیشتر میکنه دقیقا باعث میشه دندون هات میلیمتری جابجا بشن و همزمان کل دندونات از ریشه درد میگیره هیچی نمیتونی بخوری حتی. مونده پسرجان تا بفهمی درد چیه :) 

دندون من به اون شدت جابه‌جا نمیشه اصلا

صرفا برا مرتب شدن بود

آخرش رفتی دهنتو سرویس کردن دیگه؟!
مبارکهD:

آره دیگه

هعی کاکو...
هعیییی

از خوشبختی‌هام توی زندگی میتونم به این اشاره کنم که دندونام اینقدر صاف و خوبن (بگو ماشالا :دی) که نیاز به ارتودنسی ندارم ^_^  D: 

من اینقد زبون زدم و اینقد دندون شیری هام محکم بود کج در اومد

سلام (: .

اگه درد نداره پس چرا نریم هیچوقت؟! :/ .

سلام :)

بعدش اذیت میکنه

سلام :)
مراقب دندونات باش دوست عزیز

سلام :)

این برمیگرده به دورانی که دندون در آوردم :)))

محمد رضا زارعی ۰۳ مرداد ۹۸ , ۱۷:۴۴
اوه تمام دوران راهنمایی (اون زمان راهنمایی بود الن متوسطه شده) من درگیر دندان بودم 
یعنی دماری از من در آمد که مپرس

حالا تازه اول راهم😂

معلمی از جنس اینده ۰۳ مرداد ۹۸ , ۱۷:۲۲
سلام نیم متر سیم هم خیلی زیاده!

مثال زدم😂😂😂

مونده تا درد بکشی
 وقتی میلیمتری سیم هارو میکشه میفهمی درد چیه 😂 

ینی چه؟! :/

ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ ۰۳ مرداد ۹۸ , ۱۷:۱۰
ارتودنسی؟؟؟؟
اوخ اوخ

اوهوم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان