یه کلاس دیگه

امروز با معلم پژوهشمون قرار داشتم ر اینکه بخوام مکاسیستم درس بدم و این حرفا

کلی کار کردیم و صحبت و اینجور چیزا گفت خیلی دوس دارم معلم وایسی و میدونم که میتونی

ولی میدونی مشکل چیه؟

گفتم چی؟

گفت چهرت :|

خیلی بچه میزنی D:

اولشم رفتم تو فکر کردن یه بچه 14-15 ساله م D:

خلاصه که یه فرصت یه هفته ای خواستم فکر کنم ببینم چه میشه کرد

۷ لایک :)
دوست عزیز. اینا همه زرت و پرته که اگه از درس دادنت خوشس بیاد و فلان! خود تو! خود من ! یه معلم به سن و به چههههره خودامون داشتیم سوژه اش میکردیم یا نمیکردیم؟ خاااار و مادر خداییش! 
ببین با تغییر مدل مو میتونی کاری از پیش ببری یا نه

ما سوژه ش نمیکردیم ولی نمیزاشتیم درس بده

اما فعلا که بهش جواب ندادم حالا تا بیینیم چی میشه

پس باید با حرفاتون متقاعدشون کنین ، یک جوری که غرق در درس بشن .

درس نیست آخه

بچه هایی که از قبل میخوندن اینجارو میدونن
ببین مکاسیستم یا ماشین گلدبرگ یه ماشینه که از به هم پیوستن n تا پروسه جدا از هم تشکیل میشه
نمونه ش رو هم خیلی دیدی
مثل فیلم تنها در خانه یا تام و جری که یه سری آت و آشغال به هم میخوردن و یه هدفی رو اجرا میکردن
کلاس کلا جنبه خلاقیت و ایده و بازی داره
اول میخواست ابتدایی بده گفتم اعصابشونو ندارم
گفت پس یا معلم راهنمایی یا کمک معلم دبیرستان
ولی گفت به صورت اجرایی همه جوره هستی
حالا نمیدونم والا D:

آندرومدا :) ۰۷ مرداد ۹۸ , ۲۰:۵۰
یه بار برو شاید خوششون اومد. بنظر من اگه براشون خوب درس بدی کاری به سنت ندارن.

اونا مشکلی ندارن

اتفاقا یارو میگه من رو توانایی محمد شک ندارم
من مشکل دارم
یه بار رفتنی نیست مثل یه معلم که جلسه اول سال تحصیلی میره سر کلاسه

معلمی به نظرم برخلاف ظاهر ساده ش، خیلی کار سخت و پیچیده ایه :)

رک بخوام بگم سرویس شدم :|

ولی شیرینه و می ارزه :)

سفره خاتون ۰۷ مرداد ۹۸ , ۰۰:۰۴
این دغدغه کاملا برام قابل درکه!
دهم منم یه کلاس برداشته بودم که شاگردام همه پسر و یه سال از خودم کوچیکتر بودن!!هزاربار تمرین کرده بودم که چطور رفتار کنم که جدی و درعین حال خشک نباشه کلاس! و همچنین نمیخواستم نگاهشون جنسیت زده باشه و خطبه های ده دیقه ای بسیاری سر دادم !
اولش خیلی جدی بودم ، انقدر که خیلی ساکت بودن و کمتر اظهار نظر میکردن ولی کم کم حدود شوخی و سرگرمی دستم اومد ، عین بندبازیه باید حواست باشه که نیفتی!
موضوعی که هست اینه که اگه متوجه شن به اندازه کافی کارت درسته خود به خود حساب رو میبرن.
درآخر بگم که واقعا پیچیده نیست و خودت متوجه میشی چطور رفتار کنی درست تره. نگرانش نباش.
-خیلی هم مرتبط با موضوع پست نبود ولی بنظرم اومد بگم بد نباشه!-

مرسی از حرفات :)))

واقعا مرسی :)

خانم مارمولک آبی ۰۶ مرداد ۹۸ , ۱۸:۲۸
معمولا دانش آموزا جدی نمی گیرن... ولی یه سریشونم راحت تر ارتباط برقرار می کنن تو این جور شرایط

سر همین که جدی نمیگیرن فرصت گرفتم فکر کنم

میدونی چیه؟!
حوصله ندارم هرچی شد بگن معلم بچه فرستادید

ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ ۰۶ مرداد ۹۸ , ۱۵:۳۸
محمد تصور کن ریشو سیبیل بزاری خخخخخخخخ

کلا نمیزارم

زیش و سبیل برای بزرگ دیده شدن بهترین هستن . مدلش رو باید امتحان کنین که ببینین کدوم یکی بزرگتر دیده میشه .

خوشم نمیاد...

ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ ۰۶ مرداد ۹۸ , ۰۸:۴۰
عا معلم شدی پس اخیییی 

اوهوم :)))

کلاسای درسی میری یکی دو بار سگ میشی دیگه حساب میبرن ازت و افسار کلاس رو میگیری دستت
اما کلاسای پژوهشی اینجوری نیست
رو بدی تا ته سال سوارتن چون کلاس تعاملیه و باید باهاشون کار کنی...
و این انتخاب رو سخت میکنه

خطاب به بقیه بودا :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان