خسته شدم...

دوس دارم رتبه م یجوری باشه تهران قبول نشم ولی مشهد یا اصفهان یا شیراز یه رشته خوب قبول شم

هر جا باشم ولی تهران نباشم

تهران

ن

با

شم

+نظرات بدون تایید بازه

اعصابم ندارم

چیزی نگید که شر بشه

۷ لایک :)
من عاااااشق این حب وطن و کشته مرده وابستگیامون به کانون گرررم خانوادم. :-D
من از جهاتی _ ترس از محیط جدید و علاقه وافرم به تهران_ تهران رو دوسدارم ولی وااااااای شیراااااز! بدون خانواده عزیز! استقلااااال! ازادییی! جمهوری اسلامییی!

D:

حتی تصورش هم قشنگه :)

... S҉A҉H҉A҉R҉ ۰۹ مرداد ۹۸ , ۱۸:۳۵
تا قبل از امسال حاضر بودم جون و زندگیم و بدم تهران قبول شم اما الان دلم میخواد صدبار زندگیمو بدم و تهران قبول نشم اصلا.
امیدوارم هرچی صلاحته واست اتفاق بیوفته
:)

عجب نسل عجیبی هستیم ما...

همچنین مرسی :)

اها پس تمام جوانب رو بسنج🍁

:)

بخاطر دانشگا؟
یا تجربه شهر غریب؟🤔

هیچ کدوم :)

خونواده :)

معلمی از جنس اینده ۰۸ مرداد ۹۸ , ۲۳:۵۹
سلام نمی دونم!

خب دیگه

معلمی از جنس اینده ۰۸ مرداد ۹۸ , ۲۳:۵۴
اخه چرا؟ خودت گفتی که میخوام یک شهر دیگر به جز تهران باشم.؟

هر چی من دوس داشته باشم خوبه؟

فک کنم این بین همه مشترک باشه که نخوان شهر خودشون قبول شن:)
من به شدت دوست دارم یه شهر دیگه برم دانشگاه شاید رشت مثلا.

بدبختیه دیگه

ملت دنبال اینن تهران قبول شن ما فراری م

هیچ جا مثل خونه خود آدم نمیشه

ما خانه به دوشان... 

آندرومدا :) ۰۸ مرداد ۹۸ , ۲۳:۰۷
امیدوارم بهترین اتفاق برات بیفته
+ میگذره

مرسی :)

بهتره ساکت شم و تو دلم دعا کنم
ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ ۰۸ مرداد ۹۸ , ۲۱:۰۲
انشالله همون بشه که میخوای خخخ
معلمی از جنس اینده ۰۸ مرداد ۹۸ , ۲۱:۰۰
سلام
خیلی خوبه که دوست داری در یک شهر دیگر باشی.

اصلا خوب نی...

چه خوش اشتها :)
خو تهرانم اوردی نزن 😁 مجبور نیسی که
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧 ۰۸ مرداد ۹۸ , ۲۰:۰۸
وا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان