قوی باش

تا الان دیدید تو تاریخ بگن n نفر آدم ضعیف بودن؟

برای تاریخ ساز شدن باید قوی باشی :)

۱۲ لایک :)
פـریـر بانو ۱۵ مرداد ۹۸ , ۱۹:۴۳

یه‌بار تو وبلاگم گفتم از ضعیف بودن بدم میاد چون آدم ضعیف لای چرخ‌دنده‌های روزگار له می‌شه. یا باید قوی باشی یا بمیری. 

موافق حرفتم... 

من اینجوری نیستم وگرنه سر المپیاد حذف میشدم :)

اینی که برا خیلیا شکسته برا من خاطره سوخته س :)

❤❤ EXOYAS ❤❤ ۱۵ مرداد ۹۸ , ۱۲:۱۶

خسته عم...

ولی ضعیف نه!

خستگیم در بره ادامه میدم... :)

حتی با خستگی هم حرکت کن...

امان از این تواضع!:|

D:

مطمئنا!

فقط چون شبیهش بود گفتم...اون یه داستان کوتاه بود:)

D:

آها :)
کپی برداری میکنن دیگه... D:

نه...شایدم آره...:|

:)

شبیه یکی از جمله های مقدمه کتاب تست خیلی سبز بود:| البته خیلی خلاصه وار!(اه...یادشون افتادم..لعنتیا)

به امید تاریخ سازی شما!:)

نه جدا از جایی نخوندم :|

بله بله 😂😂

دیدیم همه اومدم به به و چه چه و اینا، گفتم یکم نقش بادخالی کن داشته باشم 😄😎

D:

بله دیدیم، ضعیفا خیلی از آدمای قدرتمند تاریخو ضعیف خطاب میکنن‌...

مهم این نیست که کی تو رو ضعیف خطاب میکنه، کی قوی. تو خودت قوی باش. کار نداشته باش و به تاریخو این حرفا.

عه دیدی؟ :|

خب گند زدی تو بار انگیزشی جمله که :|
خب در هر صورت قدرتمند بودن که موندن دیگه D:

چقدرم سخته قوی بودن :))

به موفقیت رسیدن قربانی میخواد :)

قوی بودن یه وقتایی سخت ترین کار دنیاست محمد ...

ولی به موفقیت میارزه :)))

نارین میرشکار ۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۵:۲۹

توجه شما رو به تاریخ معاصر ایران جلب میکنم :دی

فقط خنده :))))


شاعر میگه گرد سم خران اینان نیز بگذرد :)

تاریخو می سازن بعد می خورن؟! :/ 😂 چشم قوی بودیم قوی تر می شیم!!!.

فک کنم :)

:))) 

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان