اونسری از سوتی خودم گفتم اینسری میخوام از سوتی بقیه رو نمایی کنم

1.قبل از همایش انتخاب رشته از این خفن بازیا که شماره بدیم به هر نفر و این حرفا بود

شماره هاشونم sms میکردیم بهشون

روز همایش یه دختره اومد

بعد از اینکه فرم و اینارو دادم بهش گفتم شمارتون؟

گفت به تو چه اینجا وایسادی از این غلطا بکنی و ...

یه ساعت نطق غرایی ایراد کرد آخر سر گفتم منظورم شماره ای بود که براتون فرستاده بودیم

بعد از کلی اظهار پشیمانی شماره رو گفت و برگه شو گرفت :/

2.یکی دیگشونم اومد گفتم شمارتون؟

شروع کرد 0912... :|

نگم براتون از خنده ها D:

3.قرار شد برای اینکه آخر جلسه خفن بازیمون کامل بشه شماره هارو جمع کنم

نشسته بودم پشت میز هرکی رد میشد میگفتم شماره هاتونو بزارید روی فرم هاتون تحویل بدید

یه دختره اومد

گفتم شمارتونو بزارید رو فرم تحویل بدید

دیدم دختره یه خودکار در آورد از تو کیفش

دیگه زیاد دقت نکردم داشتم تو فکر بودم یهو گفت بفرمایید

میدونید روی فرم چی بود؟ :|

شمارشو روی یه کاغذ نوشته بود -_-

بعد رفت :/

من که خودم از خنده نمیتونستم کاری کنم یکی رفت بهش بگه خواهرم اشتباه زدی و این حرفا D:

۷ لایک :)

خب چون توهمون لحظه فکر کرده شمارشو میخوای دیگه :))

 

یه زاویه پسر پسند دلخوش کننده دیگه هم داره اونم اینه ازت خوششون میومده شماره دادن:))))

ولی هرجوری حساب کنه ادم این نمیشه چون شماره هارو که داشتید درسته؟

پس همون خنگ بودن تو لحظه فکر کردن شماره میخواید:))


چقدشماره شماره کردم😅

 

نمیدونم والا


نه بابا اصلا D:
آره داشتم شماره هارو


خسته نباشی :)

😂😂😂

 

آقاخب مگه چیه،آدم تولحظه ممکنه همچین فکری کنه 😅

مدیونید فکر کنید منم مثل این دخترا گیجطورم😅😂

 

داشتم کامنتارو میخوندم...

گفتید عه عه توله گاو؟😅😂

خیلی خوب بود😅

خب قبول :/

ولی چرا شمارشو میداد آخه؟ D:

مغز رفت یه لحظه دیگه D:

من چی گفتم مگه؟😅

من چی گفتم مگه؟ D:

:)

ای عاقا

نه(ایموجی که نیشش بازه)😎

:/

انصافا هستم دیگه :/

بله بله.شما پسرا همتون مثبتین!!@_@

+الاب الخباثت؛)))

نیستم؟ [اون ایموجی مظلومه تلگرام]

:(((

به سقف زل میزند و پتو را روی سر خود میکشد:|||||

انقدرم نفهمیدن دیگه این روش شماره گرفتن قدیمی شده و روش های مدرنی اومده😄😄😁😎

والا ما همونجوری هم نمیگیریم شماره کسیو D:

همینقدر مثبت :)))


+خبیث نوشت:
هرکیو میخواستم داشتم دیگه
لیست دست من بود D:

نچ نچ...

ملت دارن میرن تو خط جاده خاکیِ انحرافی!

 

اصلا یه وضعیه D:

باید میگفتی بیزوو😂😂

+ترکی گوساله

من تو گوساله فارسی موندم

ترکیش رو از کجام میاوردم مومن D:

سوتیای خودت فقط

اینا نمیشوره اونا رو🤣

D:

ما اینیم دیگه D:
تازه چند روز پیش تو اردبیل یه گوساله دیدم یهو مغزم یاری نکرد داد زدم عه عه توله گاو :)

😂😂 دخترا یذره گیجن باید واضح تر میگفتین 

D:

باید دقیقتر می گفتی:))))))))))))))))))))))))

معلوم بود خا :|

نه ناموسا سوتیای خودت یه چیز دیگه بود

فقط اون در ماسته:)))

اونکه صد در صد D:

D:

یعنی باید اینجا بگیم : دختر است دیگر ؟ :) 

با پسرا مشکلی نداشتیما ولی خب D:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان