چند موردی

I. اردبیل که بودیم رفتیم خواستگاری برای داییم

رسما از روی ناچاری رفتم چون هنوز نه خوشم میاد نه احساس میکنم سنم به این کارا میخوره

نشسته بودیم اونجا و حرف میزدن و منم ساکت یه گوشه نشسته بودم

بابای دختره جانباز بوده بعد شهید شده و باید اوکی رو از یه بچه تخس 23 ساله میگرفتن و اونم زده بود به برقو تو مخ میرفت که من الان میگم نه و اینجور چیزا

حالا خوبه تو کل اردبیل و دهاتش پیچیده ها که خواهرش با دایی ما میچرخه و اینا واسه همن و اینا :/

بابای من از پسره پرسید آقا س رشتت چیه حالا؟

پسره یجور باد به غبغب انداخت و تکون خورد و سیس گرفت گفتم پزشکی تهرانه

یهو گفت علوم آزمایشگاهی

این حرکتش به من برخوردا اصلا رفت تو مخم :/

گفتم کجا میخونی؟

گفت اردبیل

گفتم دولتی؟

گفت نه آزاد :/

گفتم از سهمیه ت مگه استفاده نکردی؟

گفت چرا کردم

گفتم پس قربون دستت بزار من *141 رو بگیرم رتبه کشوریتو بگو شارژ ندارم :/

پسره ...

II. محرم شروع شد و من پیرهن مشکی ندارم هنوز تا این ساعت...

III. بعضی از اوقات واقعا میمونم که واقعا چی میشه اینقد میرم تو خودم که 2 ساعت فقط با صدای تق-تق باز و بسته کردن در فندکی که مونده دستم به فرش زل میزنم

IV. امروز رفتم مدرسه گواهی موقت دیپلمم رو گرفتم...

تک تک لحظات 12 سال از جلوم رد شد

V. چنتا باطری ماطری که مونده بودو برداشتم دیدم جمع قیمتاشون حول و حوش 1 تومن میشه :|

تازه یه باطری جدا هم هست 1.750 قیمتشه

VI. بیاید اول محرمیه قول بدیم آشغالای ظرف های نذری رو نریزیم زمین به خدا گناه دارن این عزیزای نارنجی پوش

VII. اکثرمونم نیازی به غذایی که تو هیئتا میدن نداریم اونارم بدیم به کسایی که نیاز دارن :)

VIII. برای هم دعا کنیم توی این شبا؟ :)

IX. از امشب یه سریا که تازه از کِیفشون برمیگردن گیر میدن به ماها که آی به جای اینکارا به چنتا فقیر کمک کنید و ال و بل و ... :/

رسما سرتون تو جیب شلوار خودتون باشه

X. حواستون باشه امام حسین میبینتتون :)

یا علی :)

۲ لایک :)

قبول ندارم اینکه میگی طرف شده رتبه‌ش مثلا چند هزار و با سهمیه شده دو سه رقمی و حقشه! چون هرچقدرم درس خونده‌باشه و فلان لابد یه اتفاقی سر جلسه افتاده که رتبه‌ش اینجوری شده! اتفاقی که ممکنه برای منی که سهمیه ندارم هم بیفته اما نمیتونم با سهمیه‌م جبرانش کنم و به حقم که رتبه دو سه رقمی بوده برسم! حق نیست. فقط میشه گفت حداقلش اگر با سهمیه میره یه رشته‌ی خوب میتونه در آخرش برخلاف اکثریت یه کاره‌ای بشه! 

.

قالبت هم چه خوب شده :)) 

چند هزار نه که

یک یا دو هزار تهش
اینجوری
بازم به خدا این برای آدم قابل قبول تره تا اینکه رتبه 20-30 هزار میشه 2-3 هزار


:)))

به نظر من کسی که واقعا خودش درس خونده...حقشه از اون سهمیش استفاده کنه.(..یکی تو مدرسمون بود شاگرد اول میشد همیشه...تو جشنواره تجلیل از شهدا  و جانبازان تازه فهمیدیم باباش جانبازه ۵۰ درصده!)نه اون شاگرد تنبلی که ازش میپرسی واسه کنکور اماده ای؟میخنده و میگه نه من به امید اون ۵۰ در صدم...خندت بخوره توسرت:||||

یکی از دوستام با سهمیه سه رقمی اورده ولی حقش بود چون خیلی میخوند:)

واما مدرسه...فکر کنم موقع تحویل مدارک دعوا شه...:|||واسه همین الان نمیرم سمتش

یکی از بچه هامون شد صد و خورده ای با سهمیه شد بیست و خورده ای 

واسش از شیر مادر هم حلالتره
یکی دیگه بود شد نهصد و خورده ای با اینکه براش از شیر مادرم حلالتر بود اما گفت نمیخواد و استفاده نکرد
ولی خیلیا بودن تو مدرسه ما که نخوندن ولی با سهمیه نابود کردن
رتبه ۵۷۰۰ ما تلاشی نکرد
رتبه ۷۰۰۰ ما تلاشی نکرد
رتبه ۲۳۰۰۰ ما خیلی تلاش کرد
اولی شد ۱۵۰
دومی ۲۳۰
سومی ۴۰۰۰
واسه سومی هم اگر اگر اگر بتونه یجایی قبول شه از شیر مادر حلالتره ولی اون دو تای دیگه نه...

حالا شما اون بیچاره رو ول کنید :) 

چشم

😂😂😂

اونکه صد در صد...

فک کنم تمام امیدشو ناامید کردی!

اگه آیندش خراب شه مقصر 90 در صدیش خودتی!

حقشه :)

قالبت قشنگه با اینکه یکی قبلی قشنگ تر بود...ولی خب محرمه دیگه!

ایشالله برادر زن آینده داییتم از خر شیطون بیاد پایین!

:)

اوهوم :)

دیگه با من که کاری نداره D:

جدی به پسره همچین حرفی زدی؟ :)))

من رفتم که مدرکم رو بگیرم انقد مشاور مدرسه و ناظم با هم پچ پچ کردن و از رشته ام بد گفتن و غیبت کردن که آره دختر فلانی چه رشته ای آورده

هنووووز توی دلم مونده خدا قسمت کنه یه روز به عنوان سخنران برم مدرسه مون و تا میتونم نظام آموزشی و کنکور و مشاورای کنکور و بشورم بزارم کنار

آخرشم یه سیگار برگ دود کنم و در حالی که مغز ناظم و مدیر داره منفجر میشه از در مدرسه برم بیرون

اینجوریه که آدما عقده ای میشن -_-

آره بابا پسره چیز :/

من پرونده مو بگیرم آتیش میزنم مدرسه رو D:

حصـــــــcafeh.blogـــــین .. ۰۹ شهریور ۹۸ , ۲۱:۵۶

چ قالب زیبایی :) احسنت

احتمالا ورش دارم

دلی که حسینی نیست این چیزا براش ریایی بیش نیست

باتشکر :)

:)

👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ... ۰۹ شهریور ۹۸ , ۱۸:۴۱

الان سوپر مارکت سرکوچع هم بری عه تبل(طبل:/)گرفتع تا پیرهن مشکی میفروشن بخاطر محرم

 

★بتر عه اون لحظع ک تو فکری، حس مزخرف بعدشع:/

 

 

بدرد نمیخوره که


هعی

البته شما برای دل خودت گذاشتی. من چکار دارم؟ کلنی گفتم :)

 

نه عاقا این چه حرفیه :)

نه حالا اونجوری ! اصطلاحا گفتم :) ولی خیلی حس بهتری داشت قبلی  :(

 

 

آها آخه کلا موندم :/

فردای عاشورا عوض میکنم

ببخشید ولی هرچه زودتر لحظه شماری میکنم محرم تموم شه فقط برای اینکه قالبت برگرده! اصلا در وبلاگو باز کردم فکر کردم اشتباه اومدم رفتم بیرون! 

دمتم گرم واسهVI و VII و VIIIت :)

فقط واسه قالب من؟ :|

میم بی نقطه! __ ۰۹ شهریور ۹۸ , ۱۶:۵۶

یکیو داشتیم تو شهر با رتبه کشوری هفتاد هزار که تو سهمیه نهصد اینا شده بود ...:) بچه ها میگن کل این یه سال رو یا تو پارک بوده یا کافه :) بهرحال امیدوارم در آینده پزشک لایقی بشه...

+مارو هم دعا کنید :)

بودن تو مدرسه ما کسایی که کلا نمیخوندن جز همین یه ماه آخر

رتبه شده 5700
تو 25 درصد شده 150

+محتاجیم به دعا :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان