دیوونه بازی

"محمد تو رسما یه دیوونه ای"

خب؛ این جمله بالا رو اینقدری تو زندگیم شنیدم که حد نداره

از طرف دوست، فامیل، خانواده، غریبه که غلط میکنه و ...

یکی از دیوونگیامو بگم براتون :)

چند روز پیش بنده خدایِ من که خیلی دوسش داشتم گفت یا من یا "م"

منم خیلی قاطع گفتم "م" :)

من رفیقم رو چه همجنس چه غیر همجنس به عالم نمیدم :)

۳ لایک :)

خدایا عاشق خودم شدم! همجنس و غیر هنجنست رو خوندم همجنس باز یا غیرهمنجس باز!!!!:| البته اینکه امروز پارک دانشجو بودم هم بی تاثیر نیس

خسته نباشید گرم منو پذیرا باش دخترم D:

ادم مگه سر اینکه یکی همجنس بازه ولش میکنه؟':/

الان کی همجنس بازه؟ :|

حرف حساب...

(خیلی از جمله بالا بدم میاد...این"حرف حساب"تمام راه های کل کل کردن و حرف زدنو میبنده ... ولی متاسفانه بکار بردمش دیگه!)

:)

:)

هان؟؟

اکی. گات ایت :)

دمتم گرم D:

یار در کوزه و ما اندر خم یک کوچه ایم😂😂😂
:)
قربانت :)

خوش به حال میم

خوش به حال من :)

:)

باریکلا!...

نه بخاطر اینکه انقد به دوستت اعتماد داری...بخاطر اینکه کسیو از زندگیت حذف کردی که میخواست یکی از آدمای مهم زندگیتو حذف کنه!

(حالا من یه جوری میگم باریکلا انگار 80 سالمه ! ...یه جوری حرف میزنم انگار هر دوتا ی اونایی که میگیو میشناسم...یه جوری ادای آدمایی که نتیجه گیری های معقولانه مینویسنو در میارم که انگار خیلی آدم معقولیم...یکیم دور و برم نیس بگه :عمو جان!تو برو کشکتو بساب!پررویی ام یه حدی داره به خدا!)

:)))


+نه بابا عاقا این چه حرفیه :)

اشتباه کردی بای(=!شایدرفیق ادم بهش بزنه حتی صمیمی ترین رفیق ادم ولی کسی واقعا ادم ازته دل دوست داشته باشه همچین کاری نمیکنه باهاش یا عاشقش نبودی یاهم اشتباه تصمیم گرفتی، همین دوستت میم اگه دخترموردعلاقه اش همچین حرفی بهش بزنه جوابش شاید کلی باتوفرق داشته باشه، من به صورت پیش فزض اون طرفتو دختر درنظر گرفتم[=

خیلی خنجر زد بین راه ولی خب کاریش نداشتم دیگه داشت کش میومد قضیه

جوابی که «م» میده بین خودشه و خداش جواب منم بین خودمه و خدام :)))
حداقل من برا رفاقت کم نمیزارم :)))

محمد تو رسما دیوونه ای 

میدونم :)

با همون یار چشم روشنی که هر روز در مدحش سخن ها میراندی؟؟

ببین برادر منم جای تو بودم میگفتم رفیقم. ولی اون منظورش نبوده که "واقعا" یکی از ما رو انتخاب کن! میخواسته یکم ناز کنه و ایناها سریع فکر نکن کات شده :|

اونقدری که شما برخورد فوق منطقی با قضایا دارین بعضی دخترا ندارن! کات آخه D:

خلاصه محمدآقا اگه آشتی کردین خجالت نکشی برگردی بگی ^--^

 

اون یار که در افسانه هاس D:

نه دیگه بعد از یه بحث طولانی ای شد و به این حرف رسید دقیقا قصدش واقعا بوده :)

نه بابا آشتی چیه مگه بچه ایم 😂

چی مهمه؟

اینکه م دختر بوده یانه؟

اره مهمه:)

دخترا حساسن:)

 

عههه:) 

خداحفظت کنه:)

۳نفر تو زندگی من از رگ گردن بهم نزدیک ترن

م
علی
پوریا
کسی بخواد اینارو از زندگیم حذف کنه حذف میشه :)


+مرسی :)

ای بابا میم هم دختر بود؟

طفلی حق داشته حتما رومحمدش حساس بوده :))

 

من تازه از رو کامنتا فهمیدم ۱۹سالته؟:)

مگه مهمه؟ :)

رفیق رفیقه :)



18 چندماه پیش تموم شد :)

کاکتوسِ خسته ۲۲ شهریور ۹۸ , ۰۲:۱۶

همون " تو نباشی رفیقام هستن"

باشه نباشه رفیقام هستن :)


+خوش اومدی :)

یعنی اینهمه راحت کات کردی یا من درست نفهمیدم؟:|

درست فهمیدی ولی راحتم نبود کامنتای مهشاد رو با جواباش ببین :)

بجنب پسرررر!^_^

باریکلا:))ولی تو زندگی ایندت همیشه اونو به دوستات ترجیح بده!دخترا عاشق توجه از طرف کسی هستن که دوسش دارن!این که یه سرگرمی جوونانه ای بیش نبود!:)))(نصیحت-_-)

عه؟جدی؟ولی خب باید پدرو مادر هم اجازه صادر کنن-_- اونا هم ترسیدن^_^

محمد تو حقیقتا دیوونه ای😁😎

گفتم دیگه :)

من براش کم نذاشتم
یجوری میتونم بگم هرچی داره از من داره (المپیادش، مدرسه ش و ...) اما همونطوری که اگه "م" میگفت من یا اون میگفتم اون هنوز کسیو پیدا نکردم بتونه برا زندگیم حد و مرز بزاره حتی رفیقام :)

با اونا هم منطقی صحبت کن حله D:

میدونم :)))

اه...لعنتی!پسر!جون من بگو چقدر باهم بودین؟؟؟

دمت گرم که انقدر رفیقی!رفیقتم انقدر پایه هست؟

اره!من هنوز ارزو دارم(به کراش خود می اندیشد)

خواهم گفت :)

من همه رفیقام عشقن(همیشه منطق را نسبت به احساسات برتر میداند) D:
بابا اون قوم هر سال عاشورا میان تا کربلا سلام میدن بر میگردن
حالا امسال مردم عادی هم قاطی شدن و اینا ولی اصلا ربطی به اربعین نداره :)
من اینقد دوس دارم همونجا یه بلایی سرم بیاد سر به نیست شم D:

اوه...چه فلسفی!ایشالله یکی دیگه پایه باشه!ولی نرو با این فنچااااا! برو با اینایی که سال اخر دبیرستانشونه!😂😂یا هم سنتن!😂😂😂

(نصیحت-_-)لوسم نباشه!

ایشالله^_^منم میخواستم برم ولی به خاطر این فاجعه ترجیحم نرفتنه!

سال آخر دبیرستانش بود D:

یه سال از من کوچیک تر بود :)))

اون کشته ها و اینا؟

همینطوری؟زود ول کردی؟:)))

عاشورا هم تموم شد...ایشالله اربعین مراسم سینه زنیو شروع کن!:)

زود نبود

ولی خب خسته شده بودم، وقتی یه نفر همه ش حرکت کنه یکی از درد پا به خاطر راه رفتن خسته میشه اون یکی به خاطر نشستن :)
آدم پا به پا راه اومدنی نبود D:

اربعین ایشالا کربلا D:

شما که احتیاجی به تیشرت و سینه زنی نداری!

یه بنده خدایی رو داری که!!!!:)))

 

دقت کن

داشتم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان