ینی بلاگر بود؟!

امروز توی مترو ۲ تا بچه (یکیشون پسر اون یکی دختر) دیدم گوله نمممممممکککککک

موها فرفررررییییی عین سیم ظرفشویی

چشم ابرو مشکیییی

پسره یکی دو سال بزرگتر بود و دختره تازه تازه راه میرفت :)))

دختره منو دید طبق معمول یه چشنک زدم بهش یهو دیدم خندید :)))

یهو گردنشو کج میکرد منم کج میکردم میخندید :)))

دل میبرد دیگه 😀

یه خانومی هم بغل دست ما بود اولش با یه لبخند داشت مارو نگاه میکرد یهو گوشیشو در آورد

شروع کرد تایپ کردن

تند و تند :)

هی منو نگاه میکرد مینوشت بچه هارو نگاه میکرد مینوشت :)

الان که من دارم این پستو مینویسم شاید یه پستی منتشر شده باشه با همین موضوع که من شخصیت اصلیشم :)))

فقط اگه اینجارو میخونه خواستم بگم منم😂😂😂

۱ لایک :)

عاقا بچگی های من،مث دخمله بووود😂مامانم با موهام قابلمه ی ته گرفته میشست :)) الان دیه صافیدمش تنوع شع... جات خالی ی نی نی داریم تو فامیل اصن شده اسباب بازی همش دسِ اینو اونه؛البته تصحیح میکنم،لپاش دندون به دندون میشه😁،از این دندون به اون دندون،اونم پوکر خوشش میاد😁

فقط D:

این پست رو دست به دست کنین برسه به دست دختره 😂

واکنش جنجالی اون دختره به نویسنده یه ذهن خط خطی

لینک زیر رو بمال بیا تو D:

ای خدااا 

ما از موهای فرفری مینالیم اینا خوششون میاد😂 منم موهام فر سیم تلفنیه بچگیام که هیچ دیگه نگم صلاحه هیچ وقت کوتاه نکردم تا چند ماه پیش ارزو به دل موندم هر وقت کوتاه میکردم جنگل امازون میشد باز بلندش بهتره😅

 

بلاگر؟! نه بلاگر؟! احتمالا داشته با کسی چت میکرده یهو خوشش اومده شماهارم نگا کرده از صد نفر احتمال بلاگر بودن ۱ دهم درصده😁😁

خیلی دوسشون داشتم :))))



به هرحال احتماله :)

نی‌نی‌ها حسابشون از همه جداست! من نی‌نی‌ها و بچه‌ها رو هم بغل میکنم هم کلی بوسشون میکنم :)) 

100 درصد :)

گذاشته استوری اینستا!!!

 

بلاگ واسه ملت مرده ، ماهم که استفاده میکنیم از خلق های خاص خدایبم!

نمیدونم :)

نه کی گفته

من همش همه رو بررسی میکنم ببینم آیا میتونن بلاگر باشن یا نه :دی 

.

هیئت که میرفتیم یه نی‌نی بود شاید ۶ ماه ایناش بود بعد اینقده گوگولی بود ^_^ شب اول که اومدن کنار من نشسته‌بود بعد تو بغل مامانش بود و منم با نیش باز نگاهش میکردم تو همون نور کمی که بود و اونم میخندید و یهو دیدم که خودشو خم کرد سمتم و اومد بغلم و من مردم از ذوق و هرکی رو میدیدم براش تعریف میکردم D= 

آآآ الان یاد این افتادم‌؛ یه بار بیرون بودیم بعد یه بچه‌هه یهو از پشت شالمو کشید و بعدم خودش اومد بغلم ^_^ اینقده کیف میکنم خودشون یهو میان بغل آدم ^__^ 

D:

از تو توقع نداشتم :)
فکر میکردم از بغل بدت میاد D:

بابا یه نگاه حلاله

یه دید دو دید دیددیری دیدید

یه نگاه مینداختی ببینی داره چیکار میکنه 

 

لاتجسسوا :)

اگه بلاگر بود ولی تو بلاگفا مینوشت چی؟

بلاگر باشه

تو دفترچه یادداشتش بنویسه :)

من اگه جات بودم می چلوندمش دختره رو =)

یعنی میشه بیانی باشه ؟ شاید اینستاگرام داشته باشه!

باید بهش می گفتی 

باباش بود روم نشد😂😂😂

بلاگر جذاب تره :)
برم بگم خانوم آدرس وبتون؟!
من به اونی که وبلاگمو میخوند نگفتم وبلاگتو بده :)))

شاید توئیتری بوده

ممکنه :)

آخیییی😍

اخیراً یه پسر بچه بانمکم که تازه راه افتاده بود تو هیئت دل منو برد

تویکی از پستام ازش نوشتم دست کشیدم توموهاش اونم نگام میکرد چنان لبخندی تحویلم میداد دلم رفتتتت براش😍😂

 

اگه بلاگر بوده واینجا رو بخونه جالب میشه:)))

ولی شاید اصلاً داشته چت میکرده

بین چتشم یه نگاهی به شیرینکاریاتون میکرده😂

خیلی خوبن واقعا :))))




آره :)))
ممکنه ولی خب بلاگر بودنش جذاب تره :)

:))

 

شایدم داشته برا یه دوستی چیزی تعریف میکرده :)

:)))




ممکنه :)))

معلومه قشنگ D:

+از فرفریا یه عکس نگرفتی؟

:)))

+نه اصلا حواسم نبود :)))

عنوان پست در همه مجامع عمومی ذهن ماهارو درگیر کرده همیشه😄😅

+شاید نویسنده بوده بلاگر نبوده لزوما🤔

😂😂😂

+ولی دوست دارم بلاگر بوده باشه :)))

😂😂
چه جالب میشه اگه بیانی باشه و اینجا رو بخونه

خیلی😂😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان