به یک نفر پایه نیازمندیم :|

جهت فردا رفتن به استادیوم

+فعلا بانوانش بازه

۸ لایک :)

خوش گذشت؟ 

D:

عاولییی :)

منم دنبال یه آدم پایه می گردم که فعلا بیاد باهم به جون مدرسه غر بزنیم...خخخ:)))

D:

خوش بگذره...

:)

مرسی :))))

پایه نیستم ولی حالا که هیچکیو پیدا نکردی فقط میتونم بگم همدری میکنم باهات...مث وقتی که کوچیکتر بودیم و میرفتیم دستشویی تاریک مدرسه(کلاس فوقا!)...ولی هیچ کس حاضر نبود همراهیمون کنه...!یا تقلبایی که همه کلشون تو برگه بود و بغل دستی هم خرخونِ بی درد!

:)

ما که رفتیم بای بای D:

با انه شرلی هم حسم الان =((((

به پای هم پیر شید D:

ازت بدم میاد با من حرف نزن اصلا -___- 

از طرف تو هم نگاه میکنم D:

ا والیبالللل؟

آقا منم فکر کردم فوتبالو میگی!

خوشبحالت :((

خوشبگذره :((

بعله
نععع :)))
:)
:))

پ من خار دارم؟ من الانم میزنم میگه پر شده. روزای قبل هم هر بازی‌ای رو زدم میگفت پر شده :/ 

من بلافاصله وا شد گرفتم D:

ازت بدممم میااااد -_- منم قرار بود برم ولی خا تفف بهشون -_- 

بانوانش بازه ولی وقتی میزنی الکی میگی جایگاه پر شده. کلا از اول همینجوری بوده!! 

نه من یدونه گرفتم D:

علیـــــ ََ ۲۹ شهریور ۹۸ , ۲۰:۲۳

منم که تهران نیستم 

ولی اگه بلیت گرفتی و خیلی بهت فشار اومده میتونی بلیتو بفروشی پولشو بدی من :)

نه بابا تنها میرم تهش D:

اگه میرفتى خودم یکى از قاتلات بودم .

اگه داداشمم بره عمیقا خواهم کشتش و همینطور هر پسر دیگه اى میشناسمش بره 

حیف از جونم میترسم نه به خاطر تو به خاطر استادیوم وگرنه میرفتم :|

آها والیبال:)

نه دوست ندارم، بستکبال بود میومدم، والیبال نه:/

ممنون

D:
حله
خواهش :)

پس فردا دربیه :/

:|
به قیافه م میخوره از جونم سیر شده باشم برم استادیوم؟ :/

از پاسخ کامنت ها نگنجاییدن در پوست خودت واضح است D:

چطو مگه؟ D:

پس فردا دربیه دیگه...چرا بازی نیست؟! 

پس چی‌رو میگید شما؟!

آها من فکر کردم والیبالو میگه D:
من والیبالو گفته بودم D:

زود نمیتوانم چون تهران نیستم اصلا D:

ولی خب کلا هم با خودم عهد بسته بودم که اگه حتی روزی اونجا فقط خانوما هم اجازه داشتن بیان، نرم.

برو خوش بگذره :))

خسته نباشی D:

مرسی :)

اقا اگه برا پس فردا بانوانش باز بود خبرم کن :...( 

پس فردا بازی نیست که :|
فردا فیناله

ضایع شدم که :|

چرا گفتید بازه ؟! -_- 

باز نیسکه...

باز بودا من خریدنی :/

فک نکنم بذاره...دیگه کنتور خوشبختیم امروز پر شده ولی بذارید بپرسم :)))

D:

تمنایــ وجــود ۲۹ شهریور ۹۸ , ۱۹:۳۹

وجدانن؟اییی خداااااااااااا چرا اخه من اصفهانم خخخ

D:

چی زود؟

اگه میخوای بخری زود D:

آخجون قالب خط خطی :))

D:

+جدی؟

آره فقط زود :)

:( 

چیه؟ :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان