این چند روز

1. دارم با رضا بهرام خودمو خفه میکنم :|

لعنتی میتونم بگم تنها خواننده ایه که یه پلی لیست جدا داره

قبلا میگفتم هرکی هرچی قشنگ بخونه گوش میدم اما این لامصب هرچی بخونه گوش میدم :/

2. رفتم کد سخا و اینجور آت و آشغالا رو گرفتم حالا با سایت نظام وظیفه به مشکل خوردم :|

3. برای اینکه برم کربلا باید معافیت تحصیلی بگیرم

برای اینکه معافیت تحصیلی بگیرم کپی برگه واهی موقت دیپلمم رو میخوان

برگه گواهی موقت دست دانشگاهه

رفتم بگیرم میگه پرونده ت هنوز نیومده و 2 هفته دیگه میاد

و من 12 روز دیگه دارم از مرز میرم بیرون :/

4. نمیتونم سلف دانشگاه رو ببینم چی داره :|

برای ناهار میرم اداره بابام D:

5. یه کلاس داریم تفسیر قرآن بعد یه استاد خیلی خیلی خیلی خفن داره اصلا توپ D:

بعد ترکه از این ترک های تیر

تا این حد که وقتی کلاس تموم شد قرار شد بریم جزوه بگیریم یه سریا میگفتیم گفته بریم دانشکده "علوم" یه سریا میگفتن باید بریم دانشکده "حقوق" آخرش دو دسته شدیم و فهمیدیم گفته علوم D:

اول کلاس اومد گفت غیبت نکنید 1 میدم بهتون

کنفرانس بدید 3 نمره میدم

1 نمره هم همینجوری به خاطر فعالیت کلاسی میدم

کل جزوه هم 11 صفحه س ینی شما بزاری رو میز بری آخر ترم بیای برگه رو بزاری جلو میز 15 رو میگیره منم 20 میدم

ولی نمیدونم چرا یه سریا 5 میگرفتن پارسال

گفت کلاس 8 تا 10 رو 8 و ربع شروع میکنه و 9 و ربع تموم میکنه

6. تخته پاک کن کلاس این استاده طرح باربی داره D:

7. 75 نفریم سر کلاس همون استاده بعد نصف بیشتر دخترن :|

از اون پسرا هم نصف بیشترشون از این خواهرم حجابت برادرم نگاهت ان :|

کلاس رو کوفت میکنن D:

8. شنبه ها و دو شنبه ها از 8 تا 12 کلاس دارم دوباره از 3 تا 5 هم کلاس دارم نمیدونم اون 3 ساعتو چیکار کنم :|

9. گفتم "م" پلیمر قبول شد توی واحد رضوانشهر دانشگاه تهران؟

در به در دنبال انتقالیشیم از ترم بعد میاد یحتمل 90 به بالا

دانشکده ش هم کنار ماس D:

10. چقدر چرت گفتم :|

11. پروفایل تلگرامم یه عکسه همه میگن کلی خز و خیله و ندید بازیه اما انصافا دوسش دارم D:

12. همه دانشگاها گروه دارن به جز ما :/

خب دلمون میخواد :(

13. فعلا همینا

۶ لایک :)
رضا برزگری ۱۷ آبان ۹۸ , ۱۵:۳۳

دی جی الوان یه ریمیکس از اهنگ دیوانه رضا بهرام داده بیرون عالیه 

چشم :)

بغضم حریف گریه هایم نیست،خدای من :))

 

رضا بهرام؛هیچ

اصلا این محشره

نیاز به منبع نیست همه حفظن D:

سایت سلف رو با سبستم باز کن با گوشی خرابه

آره حله :)))
مرسی :)

دانشگاه اشنا داریم...کارمو ردیف میکنه به امید خدا!

نشد...یه سال دیگه میشینم!://

عی خدا...
عجب :|

من با این آهنگش خیلی حال کردم و بشدت حس گریه بهم دست میده:

...

چشمانت دار و ندارم بود

دار و ندارم کو

من دلبستم به آنکه دلدارم بود

دلبر نازم کو

...

:)))

منم رضا بهرام دوز

D:

تفکراتم راجب دانشگاه تهران عوض شد :)))))

انگار همچین آش دهن سوزی هم نیست نه؟

 

:)))
نه اونقدر هم بد نیست :)

یعنی اون سایت نظام وظیفه پدر من یکی رو برای ثبت نام دراورد :///

قشنگ یک روز علاف بودیم به خاطر همین نظام وظیفه چون سایتشون قطع بود ://

 

 

مشخصات منو ثبت نمیکنه... :/
هعی :/

10 D:

😂

موفق باشی =)

D:

سلامت باشی :)

دانشگاه دیگه://

😅

عه :|
چجوری؟ :/

چقدر اتفاق!رضا بهرام که عشقه؛)

من هنوز ثبت نام نکردم:/

تونستی بگی استااااااد؟^_^

خیلی^2 :)
ثبت نام چی؟
نه حرف نزدم D:

آخی فعلاً هویجای خوبی باشید بعد راه میوفتید:))))

:P 

 

دلم خواست برم دوباره ازاول کارشناسی بخونم:)))

 

ما که برا خودمون راه افتادیم D:
دانشگاه داره مارو از دست میده :)

سلام:)

ای بابا اینا چیه نوشتی یاد دوران دانشجوییم افتادم دلم تنگ شد:))

نمیگی دلمون میسوخه؟:))

 

فقط شماره ۷:)))

😂😂😂

 

آهنگا رضا بهرامو منم خیلی دوست دارم:)

 

درمورد گزینه۳انشاالله حل بشه

درمورد گزینه ۱۲هم انشاالله به زودی گروه هم میزنید یه دوتا کلاس برو حالا :)))

سلام :)
D:


:)))


خیلی خوبه لعنتی :)

ایشالا
نه اصلا برای یه کلاس نه
مثلا خواجه نصیر یه گروه دارن 3-4 هزار نفرن هم کمکه برای دانشجوهایی که جدید میان
هم کانال و گروه خفت کتاب و اینا دارن ولی خب ما مثل هویج این وسطیم D:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان