دانشگاه طور :)

1.اکیپمون تو دانشگاه میشه:

یه پسری که میخواد تغییر رشته بده بره cs یا ce

6 نفر که درس براشون مهم نی D:

اون پسره "ع":

H1 میخونده و فقط آمار رو انتخاب کرده که بعدش تغییر رشته بره بره علوم یا مهندسی کامپیوتر

یه بچه آروم و منطقی و استرسی و کمی ترسو

اولی از اون 6 تا:

یه دختر شیطون به اسم "ف"

رو ترک دیوار هم کراش داره :/

خیلی مهربون و دوست داشتنی :)

و 100 درصد وحشی (جای گاز هاش هست روی بازوم D: )

F8 میخونده و خب چندبار قبلا هم دیده بودمش :)

روال آشنایی اینجوری بود که نماینده کلاس تفسیر شد و مبصر خطابش میکردم :)

دومی از اون 6 تا:

پسری به نام "س"

اونم H1 میخونده و رفیق "ع" هستش

فوق العاده منطقی ودوست داشتنی :)

روال آشنایی هم اینکه اولین موجود زنده ای که تو دانشگاه دیدم :)

سومی از اون 6 تا:

دختری به نام "ک"

سمپادی نبوده و مدرسه شو نمیدونم :)

مهربون و وحشی D:

عاشق گربه و نقاش :)

(اگه استوری اینستامو دیده بودید اون نقاشی هارو ایشون کشیده بود)

هیچ قید و بندی به هیچ جا نداره و آزاد :)

چهارمی از اون 6 تا:

پسری به نام "ح"

مدرسه سلام درس میخونده :)

قدی معادل 2 متر داره D:

برخلاف برخورد اولی که میگید چقد سگه خیلی خیلی مهربون و خوش خنده س :)

کمی درسخون :)

پنجمی از اون 6 تا:

دختری به نام "ع"

فوتبالی تموم عیار

بکگراند گوشی راموس

پیج فن رئال با 10 کا فالوئر :)

یه فوتبالی کامل :)

ششمی از اون 6 تا:

خودم :)

'1:ما هممون بچه های آماریم و یه سری رفیق دیگه داریم از cs که خب اونا هم عالین ینی یه جمع تموم نشدنی :)

2. بین اون cs ها یدونه شیرازی هستش عاقا عاشق طرز حرف زدنشم :)))

تیک گرفتم هی تو خونه "ها؟" "ها" میکنم از بس گوش دادم به حرفاش :))))

3. حالم از اونایی که جنس مخالف میبینن رم میکنن بهم میخوره...

پسره شاید 2 ساعت کلا با "ف" برخورد نداشته به من پیام داده

"من احساس میکنم "ف" رو دوست دارم"

که خب با جواب

"من احساس میکنم داری گه میخوری"

مواجه شد D:

یعنی چی آخه؟

4. از استادامون نگم که استاد ریاضی یکمون واقعا اسطوره س D:

ثابت میکنه ثابت میکنه ثابت میکنه بعد میبینه

عه

پاک میکنه از اول D:

زبان فارسی عشقه عشق :)))

ولی استاد کامپیوترمون احقمه...

بلا نسبت احمق...

باید پایتون رو یجوری یاد بگیرم سریعا فقط...

5. میریم میشینیم جلو نمازخونه شروع میکنیم انواع و اقسام بازی هارو انجام میدیم

از منچ و مارپله تا قایم موشک و اینجور چیزا :)

رسما به گند کشیدیم دانشگاهو :)

6.اونروز رفتم از آموزش توپ والیبال گرفتم بازی کردیم رفتم پس بدم آموزش نبود :/

گذاشتم تو خوابگاه بچه ها رفتم خونه فرداش اومدم بیام دانشگاه که برم کارتمو بگیرم سر در رو بسته بودن و از اینور باز کرده بودن :/

کارت میخواستن فقط :///

"ف" گفت اصلا مهمان من

یارو گفت مهمان قبول نمیکنیم امروز :/

دیگه با کلی بحث و تماس با آموزش و اینا گذاشت برم تو :||||

من میگم کاکتوسم میگید نه :(

۱۴ لایک :)

لنتیاD;

بیصبرانه منتظرم😁👌

 

منم منتظرم :)

چیطوری هم دانشگاوهی؟:))) ^________^ دلم تنگ رفت کاکو. بیام طرفا پردیس تون یه سر خواهم زدت. 

تقریبا عاولی :)))

حتما :)
خوشحال میشم :))))

سلام (: با این اوضاع و احوالی که دارین و بهتون خوش می گذره بازم می خوای تغییر رشته بدی؟! یا کلا منتفی شد؟!. فکر کنم فقط چند تا دانشگاه محدود تو ایران انقدر دانشجوهای باحال و خودی و راحت داشته باشه. یعنی بگم کوفتتون نشه با این شانسی که دارین! (منظور از شانس رفاقتِ).

سلام :)
نه من از هفته دوم گفتم تغییر رشته نمیدم :)
ولی خداییش از رفیق شانس دارم :)
دانشگاه رو هم بیخیال شیم رفیقام حرف ندارن :)))))))
خدا نصیبتون کنه :)

Hello dude😄

چه دانشگاه خفنی اقو...احساس میکنم اونجایی که من درس میخونم دبستانه در مقابل دانشگاه شما:///

دلمان اب شد:(((

D:
تازه دیروز والیبال و وسطی بازی کردیم و امروزم مافیا D:
بزار این شلوغیا تموم شه بیا با هم بازی کنیم :)

سلام منو به ک که هیچ قید و بندی نداره و آزاده برسون بگو دمت گرم =))

چون آزاده یا به خاطر گربه و نقاشی؟ :)

خانم مارمولک آبی ۲۷ آبان ۹۸ , ۲۱:۳۱

عاقا:/ من اعتراض دارم! منم تو همون دانشگاه درس میخونم ولی چرا خوش نمبگذره؟ من همش کله ام تو پروژه و تکلیف و ایناست... کدوم دوستتون میخواد بیاد مهندسی کامپیوتر؟ بیاد من مخش رو بزنم نیاد... :)

چرا استادای برنامه نویسی همشون منفورن عاخه و درس دادنشون به دردلای جرز دیوار میخوره؟:))

دیگه دیگه 😁😁😁

میگم بیاد حتما :)
دیوانه ان دیگه :)

چ اسکله طرف...یه چهار ماه ببینش بعد عاشق شو...:/

دقیقا....آفرین :)

چه‌قدر فکر کردم تا بفهمم منظور از F8 و H1 چیه!

+حالا منظور فرزانگان و علامه حلی بود یا بازم اشتباه فهمیدم؟ 

D:
آره دقیقا همینه :)

ف گازت گرفته!!!! کرک و پرم ریخت حاجی!

جالبه وقتی مختلط باشه اما عوضش ما کلی راحتیم و حس میکنیم هنوز تو هنرستان یا دبیرستانیم😂 انشالله برای ارشد مختلط میشیم....

اوهوم :)))) چرا؟ :)
ما هم راحتیم D:
ایشالا ایشالا

مائده ‌‌‌‌‌‌‌ ۲۶ آبان ۹۸ , ۲۳:۵۹

به به چقدر خوب واقعا *-* ؛ حسابی خوش بگذرونید و درس بخونید ^_^

خیلی :)

چشم چشم :)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ماها ترمای آخر اکیپمون جور شد، مثل فیلما هم اولش با دعوا شروع میشد. مثلا من بعد از کلاس سیستم سیگنال بهروز رو که رسما داشت از دستم درمیرفت گوشه دیوار گیر آوردم شستم و پهن کردم. بچه رو انگار برق گرفت بعد که از پله‌ها پایین میومدم تازه به خودش اومده بود و دوید دنبالم و یادم نیست چی گفت چی نگفت خندیدم و تمام. این بزرگتر هم از لحاظ سن و هم ابعاده اکیپ بود.😂😂 

آفرین جواب خیلی شایسته ای دادی به خواستگار ***** که هی ف ف کردی و تهش گفتی *****.

من تو دبیرستان با دعوا جور شد اکیپمون😂😂😂

بد برخورد نکن با ملت گناه دارن آقا :)))
شت😂😂😂
مرسی از توجهت😂😂😂
عوضش کردم 😂😂😂

کلاساتون تو دانشکده ریاضی برگزار میشه شما هم؟

قطعا :)

از طرف من به دختری به نام "ع" بگو HALA MADRID (:

😂😂😂😂

آقا اینایی که ترم اول عاشق میشن رو اصلا درک نمیکنم!خب معلومه جو گرفتت دیگه خواهر/برادر من :))))))

این اکیپتون چه خوبه : ) پایدار باشید 

هوسه :)
برق تقریبا دختر نداره بعد اینا اکثرا از برق میان روی دانشکده ما که پسر کم داره لش میکنن D:

مرسی :)

قطعا از مدرسه جای بهتریه دیگه بیاین اعتراف کنین که خیلی بهتره انقدم به ما بچه مدرسه ایا امید واهی ندین 

ولی واقعا من دلم دبیرستانمو میخواد :(
اینا اینجا کاری ندارن ولی دبیرستان هی گیر میدادن :/

همینه که میگی عاشق دانشگاه شدم :))

خب از اول اینارو تعریف میکردین دیگه D:

اینطور که به نظر میرسه خیلی داره خوش میگذره =)

چه جواب قشنگی D: 😂😎

+با آرزوی موفقیت و شادی روزافزون D;😂

:)
گفتم بزار الان بگم یکم دورشید از فضای اینترنت D:
خیلی :)
آخه تو 2 ساعت میشه؟ :)
+مرسی همچنین

اقا یعنی چی ترتیبو برگردون :/ رسمش نیست این :/

 بعدا نوشت : نظرم رو ادیت کردم :)

نه خب یه باگ ریز داشت :)))

دانیال طاهری فر ۲۶ آبان ۹۸ , ۲۳:۱۷

عجب اوضاعیه :)) 

:)))

:)))

به دل نشست

:)))
خدارو شکر پس :)

از امار میشه رفت مگه مهندسی کامپیوتر ؟! 

Cs چیست ؟!:/

شما که امار میخونید شغل های ایندتون دقیقا توی چه زمینه ایه ؟! 

فقط ا‌‌ون دختره ( پنجمی از شیش تا ) :))))

آره معدل بالای 17 میخواد تازه :/
برخلاف اینکه بخوای بیای علوم پایه 18 میخواد
cs=علوم کامپیوتر
در زمینه آمار :)
از آمارگیر شرکت آمار بگیر
تااااا R&D (فارسی شو نمیدونم :/) شرکت های مختلف
آقا ترتیبشو عوض کردم :)))))))))))))

20 نفر آنلاین همزمان :)))

یعنی قشنگ از قطعی تلگرام و اینا استفاده میبریما :)

D:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان