شت پسر :)))))

داشتم آرشیو وبلاگمو میخوندم رسیدم به این :)

۸ لایک :)

من اعتراض دارم! شماها میتونید برید ارشیو وبلاگاتونو بخونید!!!!

تو هم میتونی آرشیو های مارو بخونی :)

تو پست قیلی گفته بودی.

...

آلزایمر گرفتم😅

میدونم :)

ماهی شدی :)

حاجی عاشق پیونداتم یعنی :))))

یکیشونم فعال نیست :)))

همه یا بستن یا خدافظی..

عاره منم عاشقشونم :))))
ولی خب پاک نکردم که بمونن :)
حداقل یادگاری :)

چه رشته ای قبول شدی؟

آمار

من ک پارسال ریدم ولی ایشالا امسال سخت تر از پارسال باشه بلکه اوضاعمون بهتر باشه

ایشالا که بهتره :)

همینم مانده!!! =\ بابا نامردیه حداقل بزارن من امسال کنکور بدم بعد سخت بگیرن. همینطوریش بعضی از مباحث تغییر کرده… . 

+واقعا شانس داری!! =| انقدر دلم می خواد چشمت برنم؟! :\ داره خرشانسیت رو مخم می ره.

نه نه اصلا اینجوری فکر نکن
کنکور سخت فوق العاده بهتره از کنکور راحت
کنکور سخت تو حق اشتباه داری ولی کنکور راحت با یه اشتباه از هزار تا 3 هزار میری
شایدم از 5 هزار تا 10-12 هزار

+ :)

آره! کنکورش واقعا آسون بود! ;) .

فکر می کردم دانشگاه علم و صنعت قبول شدی؟! (اسم دانشگاه و درست گفتم؟! =\ ). 

+ شِت دختر!! :| .

من واسه امسالیا نگرانم، امیدوارم برای اینا سخت باشه...
نه تهرانم :)  (   اوهوم =)   )
+ D:

خط آخر این لعنتیو ببینید :)

روزای بهتری تو راهه پسر :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان