بالاخره پس از مدت ها

اینو گوش کنید :)

.

و من واقعا "تنگه دلم آخه زیااااد" :)))

وی در دوران قرنطینه هدف اقدامات تروریستی علیه مغز خود از طرف خود، خانواده، دوستان و آشنایان بوده و به صورت کاملا غریزی سگ شده و با تمام آنها برخورد هایی درخور و بعضا درنخور شخصیت آنها را داشته است :)

باشد تا رستگار شویم.

.

[این محمد قصه ما دهنش با آموزش مجازی دانشگاه سرویس شد]

بسیاری از گوساله هایی که به عنوان استاد کار خود را پیگیری میکنند را شناسایی نمود

به عنوان مثال وی نمره زیر 17 در هیچ درسی جز احتمال نداشت و بیشترین کار را برای همان درس احتمال انجام داد و مقدار زیادی انرژی صرف کرده بود :)

وی باقی دروس جز احتمال را دایورت نموده و هیچ کاری برایشان انجام نداد

به همین علت با معدل فاکینگ 16.44 ترم را به پایان رسانید و گند خورد تو الف بودنش

[فحشی نثار استاد احتمال نمایید قربه الی الله]

.

وی پس از جاماندن از مراسم قدر، دلش برای محرم و حرم پر میکشد و بر آباء و اجداد کرونا و اولین کرونایی لعنت میفرستد.

خلاصه که

به تو از دور سلام

به سلیمان جهان از طرف مور سلام

به تو از دور سلام

به حسین از طرف وصله ناجور سلام

به تو از دور سلام

میزنه واسه زیارت دل من شور سلام

به تو دلبسته شدم

به شبای جمعه کرب و بلا وابسته شدم

به تو دلبسته شدم

بخدا من از همه به غیر تو خسته شدم

[یکم چیزی که تو لینک میخونه فرق داره چون اون چیزی بود که تو هیئت خود مداحش خوند]

.

یکی تو وبم ابراز علاقه کرده :|

ول کنشم اتصالی کرده لعنتی

عاقا به پیر به پیغمبر من هیچ علاقه ای ندارم :/

.

کنکور نزدیکه

حال تک تک کنکوریارو میفهمم :)

عزیزان دلم

شما 10 درصد از کاری که باید میکردید رو کردید

یعنی خوندن :)

90 درصدش سر جلسه آزمونتونه

بزارید یه چیزی بگم :)

ما سر کنکورمون یه حرکت کثیف داشتیم که روحیه جماعتیو خراب میکرد

ما پخش بود حوزه هامون تو کل تهران ینی مثلا من خودم پل مدیریت بودم یکی از رفیقام دانشکده افسری و ...

هممون این بود قولمون

صبح آزمون

محکم قدم ور میداریم

میریم تو جایی که حوزه س

خیلی ریلکس و اینجوری که مثلا همچیو بلدیم

که چی؟

که روحیه بقیه رو خراب کنیم (این قراری بود که گذاشته بودیم)

ولی اصلش فکر میکنید چی بود؟ :)

حفظ روحیه خودمون :)

ما بچه هامون کنکور رو خراب نکردن

ولی اطرافیان صندلیای ما همه داغون بودن

تو حوزه خودم دهن مراقب چسبیده بود زمین که مثلا من چقدر خفنم و اینا (در اصل داشتم میمردم :) )

خلاصه که روحیتون حرف اول رو میزنه

بعد که از کنکور اومدید بیرون کلی وقت دارید استرس بکشید

***اگر تا الان قرص هایی مثل ریتالین نخوردید خریت نکنیدا صبح آزمون برای تمرکز بخورید به خاک میرید***

دیگه از چی بگم براتون؟

.

۵ لایک :)

چرا من اصلا برای کنکور استرس نداشتم؟؟؟

نه تست زدم

نه یه قرون پول کلاس ملاس دادم

نه قرص و قهوه و فلان

و روزی هم نهااااایتا ۵ ساعت خوندم

و ۷۹ آوردم

کیکم رو هم دادم بابام خورد

باریکلا

هممون یک سگ درون داریم که گاهی بیدار میشه.

من یه طویله ای هم دارم :)

ولی بیدار شه  خودمون بیشتر ازش اذیت میشیم تقریبا :)

کنت ویلیام ۲۳ مرداد ۹۹ , ۲۲:۲۷

استیکر دار شده بیان؟

ناچ

رو استیکر زیر بزن میبینی

.

الایتو که با این قیمتا هیچ وقت نمیکنیم :|

میخوام بهت فحش بدم الان ولی حیف که ایجا خانواده نشسته -______-

الایتو که با دلار نمیکنن اونا

با پول ترکیه میکنن که ارزون تره :)

پیوی :)

آقا اینی که ابراز علاقه به تو کرده رو بگو بیاد من باهاش صحبت کنم از جهالت درش بیارم =/ والا D; 

 

نخیرم نمیفهمی :/ والا به خدا :/ کدومتون ۹ روز مونده به کنکور بهتون گفتن کنکورتون یه ماه دیگه‌ست بعد، بعد از حروم کردن ۲۴ ساعت بهتون بگن نه سر جاشه؟ و هم اون روز و هم قبلترش کلی با روانتون بازی شده‌باشه؟ :/ 

 

من واقعا هیچ نظری راجع‌به حتی روز قبل کنکور هم ندارم چه برسه به روز کنکور. جدا نمیدونم بدون استرس خواهم بود یا غش خواهم کرد :دی :)))

نون مارو آجر نکن :)


حق داری ولی اینا خیلی خرن :)

همه ش تو همون 4 ساعته :)

من تا یه بوهایی بردم و فهمیدم چه افکار شومی در سر داره فورا صحنه رو ترک کردم:دی

یوزارسیف کی بودم من((((:

نه خب

وقتی حدس زدم پسره و اینا سعی کردم بگم صیک :)

یوزارسیفِ منی 

خودشه🤣😑

همزمان رو چند نفر داره سعی میکنه مخ بزنه😁

متاسفانه از طرف من به گاج رفت :)

طرف پسره حاجی :))))
یا اینکه یه عقده ای داره
وگرنه وب من که 1-2 ماه خاموش بود از کجا آورده پس؟

h'i h,k 10 nvwn, il k;vni fhadl ]d :|

حال ترجمه ندارم خودت برو ترجمش کن -_-

اگه اون 10 درصدو هم نکرده باشیم چی؟ :))))


تا سال بعدی الایت نمیکنی :)))))

دل منم تنگه زیاااد

وی نیز همینطور!

احتمالا میدونم کی بوده که ابراز علاقه کرده😂 کلا همینطوره وب منم بود میگم آخه دوباره پیداش شده نگو از تو خیری بهش نرسیده برا همین🤣🤣😁

 

با نوشته های کنکوریتم موافقم

 

در کل محتوای کامنتم اینه که منم همینطوووور😁

در ضمن ولکامبک و اینحرفا

همه همینیم :))))

:)
عه؟ وایسا بیام بپرسم ببینم همونه


:))))


همه همینطور =)))
ای بابا خجالت میکشم دیگه :)

محسن رحمانی ۲۳ مرداد ۹۹ , ۲۱:۱۱

برای همش 

عجب :)

محسن رحمانی ۲۳ مرداد ۹۹ , ۲۱:۰۹

عجب .

برا کدومش؟ :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کیستم؟

مثلا دانشجو!!!

ایناستاغارام:
_.dark.mh._
----------------------------------------
شاید به قول معلممون یه المپیادی بد بخت، به حقیقت یه کله خراب D:
----------------------------------------
میجنگم.
بردم، میسازم.
باختم، ساخته میشم.
----------------------------------------
به رهایی یک رویا و به ایستایی یک واقعیت
----------------------------------------
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
----------------------------------------
توی پشت صحنه دنیای ما/خوبی و بدی میمونه یادگار/زندگی برای ما یه خاطره س/از تموم آدمای روزگار
----------------------------------------
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/موجیم که آسودگی ما عدم ماست
----------------------------------------
به نام خدایی که هست من است/گچ اکنون دوباره به دست من است
----------------------------------------
یه احمق به تمام معنا 😎
رفیقام :)
:)طراح قالب : داداش عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان